Thursday, March 17, 2011

grr. rasa nak gigit2 kunyah2 je.

rose sangat indah dan wangi. mungkin manis juga. *aku pernah tengok kat TV, jem dari bunga rose. manis la kot. ok. konklusi di sini. saya suka bunga rose sampai tahap nak kunyah2. siapa2 sudi bagi rose pada saya? ok. saya janji saya tak kunyah2 rose yang awak bagi. :)

2 comments:

il ya na said...

haha tapi bila dah layu xcantik dah. hehe. bak kata kawan aku, tempat nyamuk selindung je.



jemput baca the meaning of roses

wan izyan said...

jangan biar ia layu laaaa. agak2 sebelom ia melayu tu, kau gantung la siap2 kasi kering. baru la cantik forever. :) kat bilik i ade bunga ros yg i keringkn. cantik taw. nanti i tunjuk ye. ;)